Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

άλμπουμ ευχών και εντυπώσεων - album of wishes and impressions


αυτή είναι ... η πραγματική αμοιβή μου!!!
 μία ιδέα γεννήθηκε... 
δυο λόγια γράφτονται... 
πολλές αναμνήσεις μένουν!!!
ένα αλμπουμ ευχών... που έγινε και αλμπουμ εντυπώσεων και αναμνήσεων


...είναι αυτό που ζητώ... από όσους συνεργάζομαι

...η αφορμή δημιουργίας του άλμπουμ...
 Χριστουγεννιάτικος γάμος με το πιο γλυκό, πανέμορφο, ευγενέστατο ζευγάρι...
Γιώργο και Φαίη, Φαίη και Γιώργο για μένα είσαστε ΕΝΑ,
σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια και την άψογη συνεργασία μας
με συγκινήσατε με την αφιέρωσή σας, 
αλλά περισσότερο... με το βλέμμα, την αγκαλιά και το αληθινό χαμόγελό σας.
Να είστε σίγουροι ότι και στις δικές μου αναμνήσεις έχετε εξέχουσα θέση.
Εύχομαι να μαθαίνω πάντα τα καλύτερα, γιατί σας αξίζουν, 
να είστε τα καμάρια των εξαιρετικών γονιών και ιδιαίτερα της μανούλας που γνώρισα, 
που επιμελήθηκε το γάμο σας με τόση αγάπη και φροντίδα.
Σας περιμένω όποτε έρχεστε Ελλάδα   και βέβαια...
μόλις "γίνεται περισσότεροι" με μεγάλη μου χαρά, να δημιουργήσουμε μαζί ό,τι πιο όμορφο!!!
Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι όπως σας γνώρισα!
ένας ελληνικός γάμος στην μακρινή Αυστραλία...

τόσο καλά λόγια δεν μπορώ να μην τα προβάλω ιδιαίτερα
Καλή μου Χαρίκλεια, σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου έγραψες 
και για όσα είπαμε από το τηλέφωνο!
Ήταν και δική μου χαρά που σε γνώρισα και συνεργάστηκα άψογα, 
παρά την μεγάλη γεωγραφική μας απόσταση.
Κυρίως χαίρομαι που απέκτησα μια φίλη 
και βέβαια που έγινα αιτία για την καλλιτεχνική σου έκφραση 
στις υπέροχα στολισμένες τούρτες σου.
Να είσαι καλά να χαίρεσαι όσους  και ό,τι αγαπάς

κι άλλη χειρόγραφη αφιέρωση!!!
Ανθή μου σε ευχαριστώ, το ίδιο πιστεύω και γω για σένα 
παρά το σύντομο χρόνο γνωριμίας μας είσαι πραγματικά ξεχωριστή.

ακόμη μιά χειρόγραφη αφιέρωση
 Ευχαριστώ πολύ και σένα Τάνια μου, 
η έμπνευση έρχεται όταν κάτι ή κάποιος σε εμπνεύσει!!!

δεν λείπουν βέβαια από το αλμπουμ 
και τα ...e-mails για τη συνεργασία μας σε κοσμήματα




σας ευχαριστώ όλους πάρα πάρα πολύ
σε στιγμές κούρασης είστε οι βιταμίνες μου!!!
εύχομαι το άλμπουμ να γεμίσει και να συνεχίσω σε δεύτερο, τρίτο... τόμο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου